ROBERT PROSINEČKI I PREDRAG DANILOVIĆ ZRENJANINSKI MANEKENI (VIDEO)

udarnik

– Prave cipele možda nećete naći, ali čarape da. Udarnik, Zrenjanin! –

Moderan sport je biznis u kojem se vrti nestvaran novac. Uspešni sportisti osim što su odlično plaćeni za samo bavljenje sportom, imaju i druge izvore prihoda, često veće od onih osnovnih.

Sport donosi prepoznavanje, popularnost i slavu. Marketinški stručnjaci se slažu u jednom, dobro je biti povezan sa uspešnima jer se potrošači ugledaju na svoje idole, korišćenjem brenda koji im oni preporučuju identifikacija se povećava.

Danas se sve nekako svelo na statistiku i reklamu, uslovljenost je samo na karakteristikama ciljne grupe. Jedna od priča o moći poruka koje se plasiraju kroz razne kanale i koliko daleko sve to ide je o Majstor Bobu. Dečak radnik, omiljeni crtani lik mališanima širom sveta. U svakoj epizodi on ide i popravlja, gradi i obnavlja šta god je potrebno. Statistika je predvidela manjak radne snage u budućnosti, fizikalaca, i kao odgovor na to napravljen je crtać koji šalje deci poruku da je u redu biti radnik. Bob je tu iz ubeđenja, a sportisti u reklamama zbog novca.

Iako su imali sluha za marketing, došle su 90-e i ljudima je bila dovoljna jedna čarapa koju bi stavili na glavu kada bi išli u krađu, imali su veće brige od krompirića na nogama, a Udarnik je propao.

Autor: Ivan Višković

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here